Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 25 ianuarie 2008

berlin

in berlin am petrecut o zi,de fapt cateva ore,pina cand am eliberat certificatul lui matei.prea putin insa pt un oras atat de minunat.

Brandemburger Tor:





castigau si ei un ban cinstit,faceai poza cu ei daca le plateai 2 €

Reichstag:




Universitatea Humboldt:



Domul vazut de pe schloss brÜcke:



in fata Domului(mogaldeata din poza sunt eu smile.gif )




tot Domul:


interior Dom-superb,insa nu ai voie sa faci poze cu blitz-aici este Orga:

cupola Domului:



Altes Museum,am intrat din pacate nu aveam voie sa pozam decat fara blitz

turnul de televiziune vazut de la Museumsinsel

Muzeul de Arta:


Fantana lui Neptun(Neptunbrunnen)


Rotes Rathaus

Domul francez:


Opera:

o alta cladire,langa cea a Operei


in vara asta ne-am propus sa-l vizitam din nou.

Niciun comentariu: