Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 6 octombrie 2011

salata de ton cu fasole uscata si masline


-250g fasole alba fiarta
-2 cutii ton
-1 ceapa
-250g rosii mici
-100g masline
-1 salata

-3 felii paine
-1 catel usturoi
-2 linguri unt

dressing:
-1 lingura mustar
-4 linguri ulei masline
-6 linguri otet
-sare,piper

eu am folosit fasole gata fiarta din borcan pe care am clatit-o cu apa si am lasat-o la stors.intre timp ne ocupam de crutoane:taiam feliile de paine cuburi si le prajim in untul in care am presarat usturoiul feliat.
salata se rupe bucati,ceapa se taie inele iar rosiile se injumatatesc.

se amesteca ingredientele pentru dressing.intr-un catron incapator se pune salata,fasolea si maslinele,ceapa si tonul cuburi.se toarna dressingul si amesteca impreuna cu crutoanele de paine.

se serveste cu pofta!

.

9 comentarii:

Fancy Cake spunea...

Super salata!

TeoBucatar spunea...

La salata si daca mai are si ton sunt nelipsita si laud gazda cum stiu mai bine!Excelent!Pupici!

Dragos spunea...

Imi place , ai talent omule!Prin asta ti-ai mai castigat un cititor, bafta si la cat mai multe articole!

Petronela spunea...

Rapida,gustoasa si delicioasa!!!
O seara placuta!!!

Petronela spunea...

Rapida,gustoasa si delicioasa!!!
O seara placuta!!!

mihaela spunea...

multumesc fancy!

mihaela spunea...

teo esti o draguta,adevarul e mie imi place tonul foarte mult si le fac des alor mei salate cu el!

mihaela spunea...

dragos te mai astept in bucataria mea si sper sa iti placa si articolele viitoare!

mihaela spunea...

petronela ai dreptate,e satioasa!
week-end minunat1