Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 29 august 2009

foetaj cu mere





am vrut sa fac o prajitura care sa mearga rapid si fara prea mari batai de cap,iar rezultatul a fost....fantastic de bun!

-1 foetaj dreptunghiular
-4-5 mere
-1 ou
-3 linguri zahar
-75g smantana acrisoara

se intinde foetajul in tava pregatita cu hartie de copt si deasupra se pun merele feliate.eu m-am folosit de feliatorul electric pt a fi toate bucatile egale.



se mixeaza oul intreg cu zaharul si smantana,se toarna peste feliile de mere:


si dam prajitura la foc mare(200grade),pentru 25min:


o taiem fierbinte si servim cu inghetata de vanilie.

2 comentarii:

diana spunea...

Foarte ingenioasa reteta, te poate scoate din incurcatura cand nu prea ai timp.

mihaela spunea...

didona abia acum cand am vrut a refacprajituri am vazut comentarul tau.intr-adevar merge foarte repede si te scoate din incurcatura cand vin oaspeti neasteptati.