Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 2 octombrie 2009

pittabrot




si pentru ca langa o ciorba delicioasa merge de minune si o painica de casa am facut azi aceasta reteta.nu stiu exact cum se traduce,am pastrat denumirea din carte.

500g faina grau
1 lingurita sare
1 lingurita miere
3-4 linguri ulei masline
350ml apa
1 cub drojdie

galbenus de ou si seminte de in

din toate ingredientele se framanta un aluat molicel care se lasa la dospit 1h.pe masa usor unsa cu ulei se imparte in2 si se formeaza painicile.se pun in tava pregatita cu hartie de copt,se cresteaza cu un cutit,ung cu galbenus si presara semintele:

se lasa inca 15 min sa dospeasca si apoi se coc la foc mare pentru 20min.aveti grija sa nu le bronzati prea tare ,asa cum am facut eu:

sunt foooooaaarte pufoase.

un week-end minunat va doresc.

3 comentarii:

Claudia-Maria spunea...

Miha imi aduce aminte de lipia de casa facuta de bunica mea, minunata paine mai ales la ciorbe acre sau dulci, we fain sa ai!

CamiWitt spunea...

Lecker schmecker...Pufosenie Un sfirsit de saptamina bun! Cami Grüße aus Hamburg

Cat spunea...

Vai cat de buna trebuie sa fie la gust !
Mi-ai facut pofta !