Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 21 februarie 2011

briose cu zmeura si ciocolata



azi fluturasul meu a fost liber de la gradinita si am mesterit impreuna aceste briose delicioase.va invitam cu drag sa le incercati si voi!


pt 12 buc:

-100g zmeura(congelata am folosit eu)
-75g ciocolata razuita
-250g faina
-1plic praf de copt
-100g zahar
-1ou
-250ml lapte batut
-80ml ulei floarea soarelui
-1 plic zahar vanilat

intr-un castron mixam oul.zaharul,laptele batut si uleiul.adaugam faina+praful de copt si mixam pina cand se incorporeaza bine.punem ciocolata razuita si zmeura congelata si amestecam cu lingura de lemn.punem compozitia in tava de muffinsi pregatita cu hartie de copt:

si dam la cuptor pentru 20-25min la 175grade.

5 comentarii:

Ceska777 spunea...

Noi o sa le facem miercuri dupa masa cand vine un coleg de la gradi pe la el.... sa vedem daca si Tim e asa incantat ca si gaza mea de bucatarit si prajiturit?!
;-)

Federica Simoni spunea...

mmmmmmmmm...che squisitezza!baci!!

Unknown spunea...

Cat de bune trebuie sa fie! Imi place combinatia asta!

mellissina2 spunea...

Nagyon jól néz ki a muffin,szeretem is,szoktam sütni,de ilyent még nem,és ki próbálom.:):):)

mihaela spunea...

bianka sunt atat de gustoase ca se termina imediat.