Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 22 februarie 2011

pasta de ton cu cartof


azi pt cina nu am avut chef sa stau prea mult la bucatarie si a facut rapid pasta aceasta delicioasa.merge de minune cu paine prajita.

-o conserva ton in ulei
-2 oua fierte
-2 cartofi fierti tare
-1 ceapa mica
-sare,piper,zeama de lamaie

am pus ingredientele in robot dupa ce am scurs tonul de ulei.am mixat totul pentru 3-4 min.se da pasta la rece pentru 1h apoi se poate servi cu paine prajita.

2 comentarii:

Dorina spunea...

Suna foarte bine si arata minunat.Oare merge cu alauat de foietaj din comert , ca eu nu prea am de unde sa iau untura?

mihaela spunea...

dorina poti pune in loc de untura linistta unt mai gras.merge si cu aluat de foetaj dar cu cel dospit are un gust mult mai bun.aluatul e pufos,umplutura fina si putin acrisoara de la zmeura....o minune!