Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 28 martie 2011

muffinsi cu mar si cranberries


nu putem incepe saptamana fara sa avem ceva dulce la cafeluta de dimineata.am ales din nou muffinsi pentru ca se fac foarte repede,sunt gustosi si pe deasupra putem lua cateva bucati cu noi cand iesim afara.

pt 12 buc:

-120g cranberries
-150g unt
-2 oua
-125g iaurt natural
-125g zahar
-250g faina
-1 plic praf de copt
-2 mere
-25g amarettini

untul moale se mixeaza cu ouale intregi si zaharul.adaugam iaurtul,amarettini zdrobiti grob,carnberries si la final faina+praful de copt.mixam putin si apoi punem merele rase pe partea mare de la razatoare.amestecam cu o lingura de lemn.

umplem hartiutele asezate in forma de muffins si dam la cuptorul preincalzit,la 185grade,pentru 20-25min,pina trece testul scobitorii.

se lasa sa se racoreasca si se scot din forma.se pudreaza cu zahar.

.

5 comentarii:

Bianka spunea...

Poate fi foarte bun

Anonim spunea...

le am acum la cuptor,abia astept sa vad cum sunt!

Anonim spunea...

Sint foarte bune.Eu le-am facut de doua ori.

mariana spunea...

buna!ce e amarettini?se poate inlocui cu altceva?am merisor si as vrea sa fac reteta!

mihaela spunea...

mariana poti pune piscoturi sau biscuiti.amarettini sunt niste biscuitei italieni cu aroma de migdale.spor la treaba!