Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 27 martie 2011

paine rolata a la maya




cum va spuneam la reteta de zucchini umpluti,noi i-am servit cu paine de casa.am facut aceasta paine ,care mi-a facut cu ochiul inca de cand a scris-o maya pe forumul "arta culinara".e pufoasa,aromata...nebunie!!!!
maya danke!!!!

- 600 g faina
- 300- ml apa calduta
- 100 ml ulei de masline(60ml la framantat aluatul,restul mai tarziu:-))
- 1 ligurita plina sare/sau dupa gust
-1 praf de zahar
-1 cub drojdie proaspata

eu am framantat aluatul la masina de paine si l-am lasat la dospit.aluatul este nelipicios si se lucreaza excelent cu el.l-am intins pe masa usor infainata si l-am stropit cu restul de ulei masline:

l-am rulat si apoi pus in tava pregatita cu hartie de copt.l-am mai lasat vreo 20-25min la dospit si apoi am copt la 200grade,pentru 40min.
se lasa usor la racorit si scoate din tava.

chiar daca nu a iesit asa frumoasa sectiunea ca a mayei este o paine deliciosa care merita incercata.

.

3 comentarii:

Bianka spunea...

Foarte gustos

mihaela spunea...

e pufoasa si gustoasa,chiar si dupa 2 zile.

Maya spunea...

Miha,ma bucur ca ti-a placut pîinica.
Eu asta trebuie s-o fac din cînd în cînd...desi Denise ar vrea s-o fac mai des =))

O seara frumoasa,si pupici fluturasului! :)