Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog

Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 27 aprilie 2011

prima vacanta la mare in 2011!

anul acesta iepurasul ne-a adus vreme foarte frumoasa de pasti...peste 25 de grade,soare si cum marea nordului e la o aruncatura de bat de noi am plecat 5 zile intr-acolo...de aceasta data Wursten Land ,in satucul Dorum Neufeld!

ne-am cazat intr-o casuta de vacanta micuta,cocheta si cu tot ce aveam nevoie: ferienhaus leuchtturm.

locul de joaca in fata usii,marea la 300m ....o recomand daca ajungeti cumva in zona.propiretarii sunt niste draguti!

dupa cativa metrii marea(noi am prins din nou flux si reflux...mai mult reflux):

micutul port al satului:

turnul:

am urcat pina sus sa ne dea vantul in nas...si am luat vant destul,nu gluma!

de sus se vedea foarte bine cat de mult s-a retras apa.proprietarul a fost dragut si ne-a lasat binoclul la casuta de vacanta sa putem avea o priveliste completa asupra zonei:

dupa ce am coborat din turn am facut si noi o plimbare "pe mare" si am stat pe plaja sa prindem apusul:

duminica am plecat la zoo in bremerhaven si am dat nas in nas cu iepurila:

apoi ne-am plimbat prin portul nou:

si pe promenada.apoi am aruncat un ochi si la muzeul german al marinei:pe care daca aveti timp cat sunteti in zona nu-l ocoliti!

se poate urca pe "Atlantic Hotel Sail City" si de acolo aveti o priveliste minunata asupra orasului port.piticul e fost prea obosit si nu a mai avut chef sa ia inca o data vand la bord...asa ca am renuntat.poate in iunie cand mai dam o tura in zona il convingem.

luni am fost la AERONAUTICUM nordholz.muzeul se afla pe un teren istoric,cel detinut de Marina germana din primul razboi mondial.

cam asta a fost in mare...leneveala,soare,plimbareala si o minivacanta parca prea scurta!