Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 12 iulie 2011

chec cu banane,nuci si fulgi de cioco



am facut acest chec la sosirea mea in romania dar abia acum apuc sa-l urc pe blog.desi nu am poza cu sectiunea va asigur ca este un chec delicios si merita sa-l incercati...cand mai trec caldurile acestea insuportabile de afara.






-3 banane mai micute
-125g unt
-100g zahar
-3 oua
-125g faina
-75g nuci tocate grob
-40g fulgi de ciocolata

bananele se paseaza.se stropesc cu zeama de lamaie si se lasa cateva minute pina ne ocupam de aluat.untul topit 1min la microunde se mixeaza cu zaharul,ouale intregi si apoi adaugam faina+praful de copt,bananele,nucile si fulgii de ciocolata.amestecam usor cu lingura de lemn.

in forma unsa si bine pudrata cu faina turnam compozitia si dam la cuptor

la foc potrivit,185grade,pentru 45-50min pina trece testul scobitorii.
se lasa sa se racoreasca,se scoate din forma si se poate pudra cu zahar.


.

3 comentarii:

Antonina spunea...

Eu nu mai pot tine pasul cu nimeni !! ma innebuniti cu dulcegariile voastre minunate!!! am ramas in urma rau de tot ! ;) Pupici

sarah spunea...

chec cu banane n-am facut pana acum dar cred ca-i tare bun.

Alexandrina spunea...

Si eu cred ca e foarte bun!