Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 12 iulie 2011

prajitura cu gem de cirese,bezea si nuci



aluat:
-200g unt
-125g zahar
-5 oua
-1 plic praf de copt
-225g faina

-1 borcan dulceata de cirese

deasupra:
- 2 albusuri
-2 linguri zahar
-150g nuci zdrobite grob

mixam ingredientele pentru aluat si il turnam apoi intr-o tava micuta unsa si pudrata cu pesmet:


dam tava la cuptor pentru 10-12min,la 180grade.dupa ce a trecut timpul asezam deasupra dulceata de cirese(daca nu aveti puteti pune alta dulceata sau chiar cirese din compot)


albusurile le batem spuma tare impreuna cu zaharul si asezam peste blat.deasupra punem nucile grob sfaramate:


dam din nou la cuptor,la 175grade,pentru inca 20-30min.ultima parte a timpului am acoperit prajitura sus pentru a nu se arde si am lasat numai rezistenta de jos a cuptorului:

se lasa sa se raceasca si se taie felii:

sa aveti pofta!


.

11 comentarii:

sarah spunea...

prajiturii astea ii sta bine langa o ceasca de cafea,nu?tare bine arata!
pupicei si o zi minunata

ophelia1983 spunea...

imi place genul asta de prajiturica! yami!

Antonina spunea...

vai cat de bine arata! mama imi facea mereu dulcegaria asta!! eu recunosc ca n-am pregatit-o niciodata!! dar imi place enorm gustul !! pupici

mihaela spunea...

sarah ai dreptate!merge de minune langa o cafea.

mihaela spunea...

ophelia si noua ne plac prajiturile mai necremoase.iar daca au si nuca ,cu atat mai bine!

mihaela spunea...

antonina,sunt convinsa ca iti va reusi si tie...la cate minunatii am vazut la tine pe blog ca stii sa faci!

mihaela spunea...

bianka,e foarte buna intr-adevar.la noi au mai ramas numai 2 bucati,pentru maine dimineata la cafea!

Craita spunea...

ce frumusete de praji!!!

mihaela spunea...

multumesc craita!

viorica dinu spunea...

Arata pur si simplu delicios. Am sa incerc si eu reteta ta.

mihaela spunea...

viorica ma bucur ca te-am inspirat si sper ca deja ai incercat reteta