Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 14 august 2011

valuri cu mac



este week-end asa ca va invit la o prajitura delicioasa cu mac:

aluat:

-250g faina
-250g margarina
-4 oua
-250g smantana groasa
-200g zahar
-coaja si zeama unei lamai
-250g mac macinat
-1 plic praf de copt

crema:
-2 plicuri budinca vanilie
-800ml lapte
-7-8 linguri zahar
-1 pachet unt

deasupra:
1 ciocolata amara

ingredientele pentru aluat se pun in bolul robotului si se mixeaza pentru 4-5 min.eu margarina am incalzit-o inainte 1min la microunde.
intr-o tava potrivit de mare tapetata cu hartie de copt se toarna aluatul.se da la cuptorul preincalzit,pentru 30-35min,la foc potrivit(treapta 4 la aragazul meu din ro).se lasa apoi sa se raceasca bine.

intre timp ne ocupam de umplutura:
se fierbe budinca cu laptele si zaharul si cand este gata se adauga in ea fierbinte untul taiat cubulete si se amesteca energic pina se incorporeaza.se toarna compozitia fierbinte peste blatul racit si se lasa cateva ore pina se intareste.
se decoreaza cu ciocolata topita.

sa aveti pofta!


.

5 comentarii:

maria mihalache spunea...

Am sosit sa-mi iau portia.Multumesc,tare buna si frumoasa!

Mimmi spunea...

Super !
Si eu am azi in plan un dulce cu muult mac !
O duminica frumoasa !

mihaela spunea...

multumesc maria si cu drag un LA MULTI ANI!!!! pentru ieri!
te pup

mihaela spunea...

mimmi spor la treaba,sunt curioasa ce bunatate faci tu cu mac!

mihaela spunea...

bianka e intr-adevar gustoasa si rapid de facut!