Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 28 septembrie 2011

bors de toamna cu orez si conopida


-2 cepe
-1 morcov
-2 cartofi
-2 ardei grasi
-o jumatate de conopida
-o jumatate radacina telina
-3 linguri orez
-leustean
-sare,piper
-1 cana bors
-200ml smantana dulce
-200ml smantana acra

ceapa,morcovii,ardeii si cartofii se curata si taie cubulete care se pun la calit in 2 linguri ulei masline.se adauga radacina de telina si dupa 4-5 min se stinge totul cu apa.conopida desfacuta buchetele eu o oparesc inainte de a o folosi la ciorba.se trece apoi prin jet de apa rece,desface buchetele si se adauga la restul legumelor.cand legumele sunt aproape fierte adaugam orezul si lasam sa fiarba bine boabele.am adaugat borsul si am mai dat 1-2 clocote.
intr-o cratita am amestecat gelbenusurile de ou cu cele 2 feluri de smantana ,sare,piper si am dres ciorba.gustam de sare,piper si punem verdeata tocata.servim cu paine de casa.

sa aveti pofta si o zi cu soare!


.

10 comentarii:

Antonina spunea...

Daca scot conopida din calcul si pun niste vitelus acolo .. deja e ciorbita preferata a lu fii-miu ;) Mie imi place si cu ;) Pupici

sarah spunea...

mie imi place dar ai mei cand aud de conopida cauta cea mai apropiata iesire.si mie chiar mi se pare delicioasa aceasta leguma.pupici

Cristina spunea...

Un bors super bun! Iar vasul este foarte frumos...

DiaMar bucataria galbena spunea...

Arata bine,si sigur este bun tare.Te pup!

TeoBucatar spunea...

Foarte bine arata,inclusiv vasul!Imi place!Pupici!

mihaela spunea...

ma bucur ca va place vasul,l-am luat de la un magazin second,cu 1 euro dar mi-a fost asa drag de el ca nu-l puteam lasa acolo!

mihaela spunea...

antonina eu o tai marunta si matei nici nu o sesizeaza!

mihaela spunea...

si mie imi place si gatesc relativ des cu ea,chiar daca matei mai stramba din nas!

mihaela spunea...

multumesc cristina!

mihaela spunea...

e foarte buna,mai ales cu o felie de paine de casa!