Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 24 octombrie 2011

paine soare






starter:
-60ml lapte
-60ml apa
-7g drojdie proaspata
-100g faina

aluat final:
-15g drojdie proaspata
-500ml apa
-450g faina integrala
-225g faina alba
-1 lingurita sare
-1 lingurita miere

pt starter se amesteca ingredientele si se lasa la dospit ,intr-un bol acoperit pt 3-4 ore.
pt aluatul final am pus toate ingredientele+starterul in masina de paine,prg aluat si am lasat-o sa framante si dospeasca.am impartit apoi in 10buc care vor fi razele si din restul am modelat un dreptunghi pe care l-am rulat si l-am pus in mijlocul tavii pregatite cu hartie de copt,in forma de spirala:


in jurul ei am pus razele si am lasat 10-15min sa doapeasca.am uns painea cu lapte si am copt-o in cuptorul preincalzit la 200 grade pentru 30-35min.



se lasa sa se raceasca si o manuta pofticioasa a si furat o bucatica!

6 comentarii:

sarah spunea...

faci niste painici tare faine.cred ca si foarte gustoase daca si copilasii le "fura " si le papa cu placere.pupicei

DiaMar bucataria galbena spunea...

Tare aratoasa painica ta.Pup!

mihaela spunea...

sarah multumesc!

mihaela spunea...

Dia m-am gandit sa mai schimb forma traditionala.pupici!

Anonim spunea...

Felicitari pentru retete!vreau sa le incerc dar nu prea am inteles cum e cu umplutura,pun galbenusurile impreuna cu telemeaua si cascavalul,sau galbenusurile sunt doar penru a le unge la sfarsit.Multumesc

mihaela spunea...

daca te referi la reteta cealalta,da,cele 2 galbenusuri se amesteca cu branza feta si cascavalul!