Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 14 noiembrie 2011

paste cu ton si capere


o cina rapida si satioasa cu care sa incheiem o zi friguroasa de noiembrie!

-350-400g paste
-4 rosii
-1 ceapa mare rosie
-4 linguri ulei masline
-60g capere
-2 conserve ton

pastele se fierb in apa sarata.ceapa se taie inele si se pune la calit,se adauga rosiile taiate cubulete si caperele.se lasa 5min pe foc apoi punem tonul in bucati mari.condimentam cu sare,piper,chilli.amestecam cu pastele si servim imediat.


.

6 comentarii:

Ceska777 spunea...

Wow! Lecker!
Imi permit sa-mi fac siongura reclama la tine pe blog daca nu te superi. De fapt poate tragi cu ochiul si corectezi sau dai un sfat de bine? http://apronon.wordpress.com/

sarah spunea...

bune rau pastele astea,din toate punctele de vedere.eu la paste le zic "mancarea de salvare".apelez la ele ori de cate ori n-am timp de stat in bucatarie.sunt delicioase si se prepara rapid.pupici

Mihaela Negrescu spunea...

like,like pentru paste!!le ador pur si simplu!!Seara frumoasa!!

mihaela spunea...

ceska trec cu drag pe la voi!

mihaela spunea...

sarah ai dreptate,se fac rapid !

mihaela spunea...

seara frumoasa si tie,cat despre paste...si mie imi plac mult!