Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 18 ianuarie 2012

fursecuri cala cu gem






-400g faina
-200g smantana groasa
-200g unt
-1 ou
-1 plic praf de copt

-250g nuci
-1 borcan dulceata la alegere

se amesteca ingredientele pentru coca.se intinde aceasta pe masa usor infainata si se taie cu un pahar cerculete.
nucile macinate si dulceata se amesteca si se pune cate o lingurita umplutura pe fiecare cerculet:

se aduna capetele ca in imagine si se aseaza fursecurile in tava pregatita cu hartie de copt:

se preincalzeste cuptorul la 190 grade si se coc pentru 12-15min.se dau apoi prin zahar pudra.

.

8 comentarii:

Daniela Addario spunea...

Ce dragute sint sub forma de cala... as servi si eu vreo doua, daca as putea... dar macar virtual, tot ma autoservesc...

Antonina spunea...

Delicioase !!

mihaela spunea...

daniela spre rusinea mea nici macar virtual nu-ti pot oferi una caci reteta e cam veche,de anul trecut dar nu am apucat sa o scriu pina acum pe blog.
le am in plan ,varianta cu mac si atunci te invit cu drag!

mihaela spunea...

multumesc draga mea!

Diana spunea...

foarte faine aceste frusecuri, arata super!!

Top Cuisine avec Lavi spunea...

arata delicios! drept rasplata te asteapta un premiu pe blogul meu!

mihaela spunea...

multumesc diana!esti o draguta!

mihaela spunea...

lavi trec acum repede sa-l ridic!si multumesc pt premiu!!!!pupici