Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 17 ianuarie 2012

rulouri de paste cu umplutura de peste


matei nu prea mananca peste si de aceea e nevoie de mici "minciunele" pentru a-l convinge.am facut pastele acestea umplute si le-a mancat cu placere crezand ca sunt cu pui.

-1 pachet foi proaspete de paste
-1 ceapa
-4 fileuri cod(sau ce peste aveti la indemana)
-2 linguri unt
-2 linguri rase faina
-1 cana lapte
-marar
-sare,piper
-zeama unei lamai
-150g cascaval razuit


foile de paste proaspete(am gasit in resita la kaufland unele foarte bune) le-am oparit putin.
am pregatit apoi sosul bechamel,topind untul si apoi adaugand faina.am lasat-o putin si am stins totul cu laptele.am lasat sosul sa fiarba 5 min si am condimentat cu sare,piper,chilli,zeama de lamaie.

pestele l-am micat cu ceapa si ceva marar,2 linguri smantana in robot,pina am obtinut o pasta ,pe care am condimentatt-o cu sare,piper,marar.

pe fiecare foaie de paste am pus umplutura:

am rulat si am asezat rulourile in tava in care am pus o parte din sos:

deasupra a urmat restul de sos si cascavalul razuit:

dupa 45min la cuptor e gata de servire:

sa aveti pofta si o zi cu soare!

.

6 comentarii:

TeoBucatar spunea...

:)Schim de rulouri facem,soro ca au umplutura diferita!La peste nu m-am gandit desi imi place mult...

Antonina spunea...

Superi tari foile ! n-am vazut pana acum, ce-i drept nici nu stiam ca exista de cumparat. Voi trage o fuga la kaufland.. daca nu, le fac si le umplu cu ce ai tu aici! super!

mihaela spunea...

teo cu drag as accepta invitatia la un rulou dar eu nu mananc carne.baietii mei sigur nu ar refuza o portie!

mihaela spunea...

anto le gasesti la kaufalnd acolo unde sunt tot felul de salate si chestii proaspete.

Diana spunea...

delicios...imi place cum ai facut rulourile, o idee buna!

mihaela spunea...

ideea mi-a venit abia dupa ce le-am cumparat si m-am apucat de treaba.initial aveam lasagna in plan si s-a transformat rapid in rulouri umplute!!!