Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 13 ianuarie 2012

melcisori cu ceapa si cascaval


i-am mesterit pentru cina,langa un pahar de lapte dar si pentru pachetul baietilor!

aluat:
-1 plic drojdie granulata,7g
-500g faina
-80g untura
-1 lingurita sare
-1 lingurita miere
-300 ml lapte caldut

umplutura:
-2 cepe rosii
-1 ceapa mare alba
-180g cascaval
-100g feta
-2 galbenusuri

aluatul l-am pregatit in masina de paine.am pus toate ingredientele in cuva si am folosit prg 13,de framantat si dospit.

intre timp am calit ceapa taiata fasii si am lasat-o sa se raceasca complet.am amestecat-o cu cascavalul si branza feta razuite si cele 2 galbenusuri.

pe masa usor infainata am intins foaia de aluat si am pus umplutura:


am rulat si am taiat felii:


pe care le-am pus in tava tapetata cu hartie de copt:

se coc la cuptorul preincalzit la 200grade pentru 15-20min.
se pastreaza 2-3 zile fragezi in punga.

sa aveti un week-end cu soare!!!!

.

7 comentarii:

Diana spunea...

Foarte faina ideea! Imi ploua-n gura... :)

Diana B. spunea...

a

Evelina spunea...

Imi place cum arata si sunt si bune si langa altfel de pahar nu doar cu lapte! :))

mihaela spunea...

diana te invit la unul,cat inca mai sunt!

mihaela spunea...

evelina ai dreptate,merg si la bere!

Floare de mai spunea...

arata foarte bine si sunt si buni ...fac si eu dar in loc de ceapa rosie eu pun praz si mai adaug si pancetta afumata !(sau bacon)

mihaela spunea...

buna si ideea ta floare de mai! eu nu mananc carne de peste 2 ani si am facut varianta vegetariana de data aceasta!