Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 12 ianuarie 2012

chec cu mac

un chec rapid si exact pe gustul nostru,mari amatori de mac.



-250g unt
-250g faina
-50g amidon
-150g zahar
-4 oua
-1 plic praf de copt

-200g mac macinat gata pregatit



stiti ca la mine toate retetele incep cu "se amesteca totul intr-un castron"...ei bine nici asta nu face exceptie! in bolul robotului am pus untul topit 1min la microunde,zaharul,faina,amidonul,ouale si praful de copt si l-am lasat sa-si faca treaba pentru 3-4 min.am pus in tava mare de chec,pregatita cu hartie de copt o parte din aluatl si l-am dat 10min la cuptor.a urmat stratul de mac si la final restul aluatului.checul se coace cam 45-50min,pina cand a trecut testul scobitorii.

se scoate din forma si se lasa sa se raceasca complet inainte de a fi taiat.
sa aveti pofta!!!!


.



8 comentarii:

Anonim spunea...

Minunat! imi place mult macul, dar nu am voie unt...
Crezi ca l-as putea inlocui cu ulei? Daca da, cam cat sa pun?
Multumesc

mihaela spunea...

draga mea m-ai pus putin in incurcatua cu intrebarea ta.nu am i8ncercat varianta cu untul inlocuit cu ulei si nu te pot sfatui nici pe tne sa o incerci.

poti incerca insa acest aluat de chec:
http://mihaela-bunatati-din-bucataria-mea.blogspot.com/2009/11/chec-tarcat.html

si sa-l aranjezi ca in varianta checului cu mac.spor la treaba!
lichiorul se poate inlocui cu lapte

TeoBucatar spunea...

Macul imi place foarte mult mai ales in vrianta asta!Pupici!

mihaela spunea...

teo si noi suntem fani maciar cand am vazut reteta nu am mai stat pe gaduri.pupici!

florenta spunea...

ce inseamna mac "gata preparat"?

mihaela spunea...

aici in germania se gasesc pungute cu umplutura de mac gata pregatita.adica macul macinat e amestecat cu arome si zahar si il poti pune direct pe foaia de aluat dospit sau cum l-am folosit eu,direct ca umplutura.

daca nu ai asa ceva la indemana poti macina tu 100g mac cu zahar dupa gust si-l oparesti cu cateva linguri lapte.

Anonim spunea...

am facut reteta in varianta sugerata de tine (ulei in loc de unt) si a iesit super! are mare succes si am repetat-o de cateva ori pana acum :)

Anonim spunea...

Merci pentru info si sfat!