Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 11 ianuarie 2012

saratele cu branza de oi




le-am facut de revelion impreuna cu cumnata mea lore si au fost o bunatate!



-200g untura
-1 pachet margarina(250g)
-2 oua
-300g branza tare de oi
-100ml lapte
-1 plic drojdie granulata
-700g faina

pt deasupra:
-2 galbenusuri
-2 linguri smantana
-ceva branza razuita

branza data pe partea mica de razatoare si restul ingredientelor se amesteca intr-un castron.se lasa aluatul 20min sa se odihneasca si se imparte in 2.se intind pe rand foi care se taie fasii si se aseaza in tava pregatita cu hartie de copt.se ung cu galbenusul amestecat cu smantana si presara branza razuita:

se coc la foc potrivit pina se auresc!

.

2 comentarii:

Andreea Dianu spunea...

si eu am saratele in cuptor :P sper sa iasa bune, caci am incropit o reteta cu ce aveam prin frigider

mihaela spunea...

retetele incropite ies de multe ori cele mai bune!