Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 10 februarie 2012

prajitura cu visine si bezea

am gasit la kaufland visine congelate,fara os si am luat de curiozitate o punga.

aluat:
-175g unt
-100g zahar
-3 oua
-375g faina
-75g amidon
-75g smantana(iaurt)
-1 plic praf de copt

-700g visine

bezea:
-8 albusuri
-8 linguri zahar

pentru aluat am pus ingredientele in bolul mixerului si l-am lasat "sa munceasca" 3-4 minute.aluatul l-am intins intr-o tava mai mica decat cea de aragaz(e usor vascos aluatul si se intinde cu o paleta umezita cu apa).

deasupra am pus visinele si am dat prajitura 20-23min la cuptor la 170 grade,cu ventilatie.
intre timp am batut albusurile spuma tare si am adaugat zaharul.se bat in continuare pina cand sta teapana spuma.

am intins spuma peste prajitura si am mai dat 3-5 min la cuptor,sa prinda usora culoare.

sa aveti pofta si un week-end cu soare!!!!



.

7 comentarii:

Federica Simoni spunea...

mmmmmmmmmm..davvero irresistibile!!!!!!baci!

Maria spunea...

Prajiturile cu visine sau torturile cu visine sau cirese sunt febletea noastra:X!!!!Le iubim, deci iubesc si prajiturica ta:X!!!!!Pupici

Pokhas spunea...

Buna Mihaela, Poca sunt :)
Am dat din intamplare peste blogu' tau si-am ramas fascinata de retetele de panificatie mai ales, nici nu stiu cu care sa-ncep. O sa-ncerc sigur ceva de-aici si las link catre tine la mine
Pupaturi

Cadou pentru .... spunea...

Mi-ai facut o pofta!.... Sper sa gasesc si eu visine, ca sa incerc aceasta reteta.

mihaela spunea...

maria combinatia dulce acrisoara a prajiturii e nebunie! si noua ne plac cele cu visine!!

mihaela spunea...

buna poca si bine ai venit in bucataria mea!
ai de unde alege o reteta de paine buna pentru fetitele tale si spor la treaba!
te trec si eu pe lista de bloguri imediat

o saptamana frumoasa iti doresc!

mihaela spunea...

reteta merge foarte bine si cu alte fructe sau cu visine din compot!