Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 4 mai 2012

fileuri de peste cu crusta rosie,picanta

e vineri si mancam peste!




-4-5 fileuri peste,la alegere
-sare,piper,ulei masline
-rosii mici

pt crusta:
-1 ardei gras rosu
-chilli uscat,sare,piper
-3 linguri pesmet
-1 lingura ulei masline
-3 catei usturoi
- 2-3 fire patrunjel


pentru crusta  am pus la robot ardeiul si usturoiul si apoi le-am amestecat cu sare,piper,pesmetul,uleiul de masline si ceva patrunjel tocat.intr-o forma rezistenta la cuptor ,stropita cu ulei,am pus fileurile condimentate si am asezat deasupra crusta de ardei:


ceva rosioare pe langa si am dat tava la cupor pentru 25min la 195 grade.se serveste cu mamaliguta si rosii.


.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Arata asa de bine si sint sigura ca este tare bun.Toate retetele sint pe gustul meu.Elena

mihaela spunea...

elena ma bucur ca.ti face cu ochiul,poate o si incerci!

Roxana spunea...

Ce ma bucur ca acum stiu sa fac si eu rosii picante. :)
Abia astept sa incerc! Multumesc si felicitari pentru reteta!

Gusulita spunea...

apetisant, pestele asta !

Anonim spunea...

Fantastic post, I really look forward to updates from you.