Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 3 mai 2012

paine cu aluat oparit




nu am mai facut de vreo 2 saptamani paine acasa si zilele acestea m-am decis sa incerc o reteta noua:

-175g faina
-350ml apa clocotind

-60ml apa
-1 plic dorjdie granulata
-1 lingurita sare
-1 lingurita miere
-400g faina

punem cele 175g faina intr-un castron si turnam deasupra apa clocotita.amestecam si acoperim castronul,lasand-ul asa timp de 10 ore.
eu am lasat peste noapte iar a doua zi am incalzit restul de apa si am dizolvat inauntru drojdia granulata si mierea.dupa 10min am amestecat cu aluatul oparit si am framantat totul pina cand am avut o masa omogena.se lasa la dopsit pentru 1-2 ore si se formeaza painica.se cresteaza si coace la 200 grade,pina se aureste.


.

2 comentarii:

Anonim spunea...

interesant .... trebuie incercat!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ce frumoasa si pufoasa este.
Pup!