Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 2 mai 2012

minciunele






-400-450g faina
-coaja rasa de lamaie
-200ml apa minerala
-1 plic drojdie granulata
-50ml ulei
-3 linguri zahar
-sare cat luam intre 3 degete
-ulei pentru prajit

aluatul framantat la masina de paine l-am lasat la dospit si apoi mama l-a intins in forma de dreptunghi pe masa usor infainata si l_a taiat ca in imagine:



apoi a modelat minciunelele trecand pe rand capetele prin taietura:


cand sunt toate gata le lasam 10min la odihnit:




si apoi le coacem in ulei incins: 


se pudreaza cu zahar si servesc cu pofta!!!!!!


.

11 comentarii:

Emi UK spunea...

Super, Mihaela! Cu putina imaginatie, aceste minciunele pot fi si gogosi, asa ca ii voi recomanda reteta prietenei mele! Mersi frumos! :)

Timea spunea...

ce mult imi plac! pup

Smaranda spunea...

La bunica-mea astea se numeau uscatele. Ea le facea dintr-un aluat mai simplut, dar erau tare bune.

DiaMar bucataria galbena spunea...

Demult nu am mai facut,dar stiu ca sunt bune.
Acestea arata foarte bine.
Pupici!

mihaela spunea...

emy le poate taia cu un pahar si sunt gogosi!

mihaela spunea...

si noua ne plaC! pupici timea

mihaela spunea...

multumesc Dia!

mihaela spunea...

smaranda eu stiu ca uscatelele sunt din aluat fara drojdie!

Ioana V. spunea...

le ador!

Kyra spunea...

Deci am observat eu bine, ai omis sa treci la ingrediente drojdia. Sint delicioase. Desertul preferat al bunicii mele.

mihaela spunea...

kyra multumesc ca m-ai tras de maneca! am corectat acum