Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 23 decembrie 2012

"tavalita" cu nuca de cocos


nu poate lipsi de la noi in ziua de craciun asa ca impreuna cu mama ne-am pus la treaba!




aluat:
-2 linguri miere
-185g zahar
-100ml ulei
-200ml lapte
-3 oua
-300g faina
-1 plic praf de copt

glazura:
-200g zahar
-150g unt
-350ml lapte
-3 linguri cacao

-200g nuca de cocos


 am mixat ingredientele pentru aluat si l-am turnat in tava tapetata cu hartie de copt.se coace la foc mic pentru 30min apoi se lasa sa se raceasca complet.se taie cuburi.




intre timp punem ingredientele pentru glazura pe foc si fierbem 10min pina cand se ingroasa putin.se lasa sa se racoreasca si se trec cuburile prin glazura apoi prin nuca de cocos.

se dau la rece.

4 comentarii:

nicoleta-agenda di nico spunea...

Vai ce-mi place tavalita cu cocos.Trebuie sa o fac si eu..de cand tot zic.
Cu drag ,iti doresc sarbatori fericite !

Haplea spunea...

Craciun fericit cu bucate alese.La multi ani!

Fancy Cake spunea...

Sarbatori fericite alaturi de cei dragi si un an nou plin de impliniri!
Cu drag,
Raluca

Alexandrina spunea...

Sarbatori fericite!