Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 6 octombrie 2007

chec marmorat

este cea mai buna reteta de chec pe care am incercat-o.



5oua
250g unt la temperatura camerei
250g zahar
250g faina+1plic praf de copt
1ceasca lapte(140-150ml)
1lingura cacao

am amestecat cu robotul ouale intregi ,zaharul si untul cateva minute pina au devenit ca o crema.am pus apoi faina+prful de copt si la final laptele.
2/3 din aluat se toarna in forma de chec sau in cea rotunda, pregatita cu hartie de copt.
restul aluatului se amesteca cu cacao.am pus aluatul in siringa de bucatarie si am facut prin aluatul alb cateva cercuri.se poate folosi si alta metoda daca nu aveti siringa(punem partea cu cacao deasupra si amestecam cu lingura cele 2 aluaturi) se coace 45-50 min la 180 grade.se lasa sa se raceasca bine inainte de a fi taiat.

Niciun comentariu: