Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 14 octombrie 2007

Cornulete cu portocala


200g faina
1galbenus
125g margarina
75g zahar
2lingurite coaja rasa de portocala
2plicuri zahar vanilat

se framanta toate si aluatul rezultata se inveleste in folie si da la rece 60min.apoi se iau bucati din el,modeleaza cornulete care se pun in tava,pe hartie de copt si se dau la cuptor,la 160 grade pentru 10-12 min.fierbinti se trec prin zahar pudra.eu le-am lasat simple,ne plac mai mult.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Astazi am incercat reteta asta de biscuiti, eu iesit extraordinar de buni, multumesc de reteta !!!! Am inlocuit margarina cu untul ca nu aveam in casa margarina, data viitoare voi respecta reteta :) sunt super buni ca tot ce postezi tu.

Cofariu Corina spunea...

Buna,Mihaela! Ieri am facut si eu aceste bunatati care s-au evaporat imediat! M-a ajutat si fetita mea de 4 ani si jumatate! Nici eu nu le-am mai dat prin zahar! Sunt delicioase si simple!

mihaela spunea...

sylvie si corina va multumesc ca ati incerct reteta de cornulete.sunt intr-adevar delicioasa si se termina imediat.