Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 29 octombrie 2012

tocanita de curcan cu ardei copti








afara e tot mai frig,se pare ca iarna bate la usa si e vremea mancarurilor consistente.si cum zilele trecute am cumparat un piept de curcan si nu prea aveam idee ce voi afce cu el,am gatit o tocanita la cererea baietilor.

-400g piept curcan
-4 cepe rosii
-4-5 ardei (copti pe plita,in vara :))
-400g rosii tocate,din conserva
-sare,piper,chilli
-marar

pieptul de curcan taiat cubulete se pune inpreuna cu ceapa si o lingura ulei masline la calit.se adauga apoi ardeii(eu am pus cateva pungi la congelator in vara)copti si tocati cubulete si dupa cateva minute rosiile si o ceasca apa.se fierbe mancarea la foc potrivit pina cand sosul scade si carnea este moale.se condimenteaza cu sare,piper,chilli si adauga putin marar.

se poate servi cu mamaliguta sau cu piure de cartofi.

5 comentarii:

Gabriela spunea...

Imi plac tare mult ardeii copti! Tocanita ta trebuie sa fie tare buna!

Bucatareli cu Monica spunea...

si mie imi plac mult ardeii copti si sunt convinsa ca e tare gustoasa tocanita :)

Smaranda spunea...

La tzanc reteta ta, chiar mi-am burdusit un sertar de congelator cu ardei copti si nu ma indemnam sa intru in ei ;)

Unknown spunea...

delicioasa! Imi plac si curcanul dar si ardeii copti ;)

Retete Savuroase spunea...

Delicioasa trebuie sa fie cu ardeii copti langa ea. Arata foarte bine poza.