Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 8 octombrie 2007

Sote de porc cu portocale


*reteta ii apartine Liviei Micu*

800 g carne de porc
1 cutie de rosii decojite (250 g)
50 g unt ( eu am folosit ulei de masline)
1 portocala
3 foi de dafin
3 catei de usturoi ( eu am folosit vreo 4-5 pana la urma )
patrunjel
Am taiat carnea de porc in cubulete mai mari, portocala in cubulete mici iar rosiile jumate le-am lasat intregi iar restul le-am taiat in patru. ( va recomand sa le taiati cam trei sferturi cat mai mici si sa lasati intregi numai vreo 2)
Apoi am taiat usturoiul pe lungime si am pus cate o bucatica in cubuletele de carne incrustate.
Am pus un pic de ulei de masline in cratita si am pus carnea la prajit.
Cand s-a prajit un pic am adaugat patrunjelul tocat.
Se pune apoi portocala si se lasa mancarea la foc mic, cam 20 de min pana se coc bucatelele de portocala. Asa zicea reteta dar eu le-am lasat cam 10 min ca mi-era o foame si in plus carnea deja era semifacuta. Am pus apoi rosiile, sarea, piperul si foile de dafin si am lasat iar la foc mic.
In reteta zice ca trebuie lasata 1h 30 min dar eu am lasat-o pana cand a fost carnea gata si s-a legat sosul.
Se serveste cu garnitura de cartofi,Sau paste,Sau orez

Niciun comentariu: