Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 13 octombrie 2011

supa crema de dovlecei cu cartof


suntem raciti ...dar nici nu ma mir caci de 2 saptamani aici ploua zilnic!
sa ne mai incalzim am facut aseara aceasta supica delicioasa pe care am servit-o cu crutoane.

-1 kg dovlecei(zucchini)
-3 cartofi mai mari
-1 ceapa
-3 catei usturoi
-sare,piper
-250ml smantana

dovleceii spalati si cu coaja i-am taiat cuburi.cartofii se curata si se toaca si ei.ceapa se taie in 8 iar usturoiul felii.
in 2-3 linguri ulei masline se pun legumele la calit pentru 3-4 min.se sting cu apa(cat sa le acopere) si se lasa sa fiarba,acoperit cu capac pentru 30min.
am pasat supa cu mixerul bat si am adaugam smantana si sare,piper.

pt matei am pus in farfuria cu supa fierbinte felii mici de wurst,exact ca la gradinita.
se serveste fierbinte!


.

6 comentarii:

Diana spunea...

Mie nu prea-mi plac supele crema dar asta suna chiar bine. :)

TeoBucatar spunea...

As incerca cu placere un bol fierbinte ca nu am facut de cand mancam fara poza:)Apetisanta!Pupici!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Imi place si continutul si vasul.Pupici!

mihaela spunea...

diana eu le-am descoperit dupa ce matei a inceput gradinita,unde primeste genul acesta de supe si mi-a cerut sa ii fac si acasa!

mihaela spunea...

teo ce simpatica esti!week-end minunat!

mihaela spunea...

vasul mi-a placut si mie tare mult iar supica e delicioasa!pupici