Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 6 octombrie 2007

tort de ciocolata cu crema alba


blatul
100g ciocolata de menaj cu cacao,razuita
4oua(albusele batute spuma separat)
150g zahar
200g smantana pt frisca
125g faina+1plic praf de copt.
batem albusele,amestecam cu zaharul,batem in continuare apoi punem smantana,faina+praful de copt si la final ciocolata rasa.tava este 28x28cm.blatul rece se taie pe lungime si apoi fiecare bucata in 2 parti.sau se poate lasa intreg si se taie numai la mijloc pt a-l umple cu crema

Crema
400 ml frisca lichida,
300 g ciocolata menaj
si un pic de esenta de migdale

Am pus frisca la fiert, am adugat ciocolata si cand a fost gata topita am luat-o de pe foc. Am pus-o la frigider pana a doua zi
Am batut-o bine bine si a rezultat o crema consistenta cu care am umplut tortul.

Niciun comentariu: