Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 16 octombrie 2007

varza proaspata cu afumatura



-o varza mai mica tocata,pe care am frecat-o cu putina sare si am lasat-o sa astepte vreo 25-30min.
-o cutie rosii pasate
-2 cepe
-1 morcov mai mare
-1ardei gras 
 -o bucata afumatura
-2 linguri ulei masline,leustean si marar

in uleiul incins am pus afumatura la calit,apoi am adaugat ceapa taiata si am lasat pina a devenit sticloasa.apoi varza tocata,morcovul ras pe mare si lasam cam 15 min,amestecand uneori.punem si ardeiul,apoi sucul de rosii si o cana apa,sau cata zeama va place sa aveti,mararul ,leusteanul
am acoperit cu capac si am lasat pina varza a fost moale.am servit cu bagheta proaspata de casa.

.

Niciun comentariu: