Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 5 noiembrie 2007

muffins cu feta si masline negre



reteta este de aici:


ingrediente pentru 12 buc:

125g feta
12 masline negre
250g faina
1 plic praf de copt
2oua
75ml ulei masline
150ml lapte
1 lingurita oregano

in reteta zice sa taiem feta cubulete,eu am dat-o pe partea mare de la razatoare.maslinele se taie in 4.am amestecat intr-un castron, cu ajutorul mixerului, ouale intregi cu uleiul ,verdeata si laptele,faina+praful de copt iar la final am pus branza si maslinele.compotitia in tava pregatita cu hartie de copt



si am dat-o la cuptor dinainte incalzit la 180-185 grade pentru 25min.


pufoase si bune!

Niciun comentariu: