Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 13 noiembrie 2007

pulpe de pui cu ardei si morcovi,la tigaie


-3 pulpe de pui
-1 ardei gras rosu
-2 cepe
-4 catei usturoi
-3 rosii fara pielita
-3 morcovi mai marisori
-350-400ml supa pui(sau apa+knorr pui)
-patrunjel verde tocat
-1 lingurita faina alba

in 2 linguri ulei am calit intai carnea pina s-a albit,am adaugat ceapa si usturoiul tocate apoi am pus ardeiul cubulete si dupa cateva minute morocvii felii subtiri.am lasat putin sa se dinstuie si am adaugat rosiile tocate,supa.am fiert pe foc mioc.spre final sare,piper,verdeata tocata si am legat sosul cu faina cernuta.am servit cu piure de cartofi.

Niciun comentariu: