Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 23 aprilie 2008

tocanita de ciuperci cu sos de rosii si piept de pui la cuptor


500g piept pui
1 ceapa mare
2-3 catei usturoi
sare,piper,boia,rozmarin
2 lingurite pasta tomate
500g ciuperci
200g smantana dulce
o cana supa pui sau legume
0 lingura faina
patrunjel verde tocat


pieptul de pui spalat si putin zvantat l-am condimentat cu sare,piper,boia si l-am pus intr-o punga topits cu ceva ulei de masline cu rozmarin si o crenguta proaspata rozmarin.

am dat la cuptor 35-40min:


cat carnea a stat la cuptor am pus ceapa si usturoiul,tocate fin la calit in ceva ulei:

am adaugat ciupercile:

si dupa 5-6 min turnam supa,pasta de tomate si am lasat sa fiarba la foc potrivit.cand sosul a scazut aproape tot,am pus smantana amestecat cu faina si am mai dat 1-2 clocote:

condimentam cu sare,piper,adaugam verdeata tocata.am servit cu pieptul de pui.

Niciun comentariu: