Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 23 iulie 2008

rosii umplute cu cous-cous


le-am facut ca si garnitura la pestele dorada.

4 rosii
75g couscous
1 ceapa
1 ardei gras,mic
sare,piper
3 linguri smantana groasa sau creme fraiche
verdeata tocata

golim rosiile de miez,le presaram cu sare si lasam sa stea cateav minute cu gura in jos.separat calim ceapa si ardeiul taiata marunt in 3 linguri ulei incins:

adaugam cous-cous-ul si lasam 2 min:

stingem totul cu o cana mica de apa(sau supa) si lasam sa fiarba 5-7 min,pina cand a scazut tot lichidul.condimentam si adaugam verdeata tocata.lasam sa se raceasca putin si amestecam cu smantana:

umplem rosiile si le asezam in forma unsa cu putin ulei:

le dam la cuptor 35min la 175 grade.eu am avut ceva cascaval prin frigider si am presarat cu 10min inainte de a le scoate deasupra.

pt dorada in punga toppits am condimentat pestele cu sare,piper,boia in interior si exterior:

am bagat in fiecare cate o crenguta de rozmarin:

si apoi i-am pus in punga,cu 1 lingura ulei masline cu rozmarin,pentru 35min la cuptor.


i-am servit alaturi de rosiile unmplute.

4 comentarii:

kris spunea...

Felicitari pentru blog! Are o gramada de retete..de fapt e blogul cel mai bogat in retete din cate am vazut eu pana acum...Sincere complimente!

Unknown spunea...

MMM...Miha ce bine arata :P

mihaela spunea...

kris multumesc de vizita.te mai astept.
daca tot gatesc zilnic pentru ai mei am zis sa le adun aici,pe blog,poate mai inspira pe careva.

mihaela spunea...

isabela sa faci pestii la punga,sunt extraordinar de buni si pe deasupra nu se murdareste nimic.
iar rosiile mie personal mi-au placut mult,sotul a mancat una dar mi-a zis ca-i plac cele umplute cu pasta de branza :)deh,mai conservator.