Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 26 septembrie 2008

bors cu perisoare din piept de pui si ciuperci


pt perisoare:
500g piept de pui
250g ciuperci din conserva
1 morcov
1 ceapa
2 galbenusuri
1 lingura verdeata tocata
sare,piper
1 lingura gris

pt ciorba:
1 ceapa
2 morcovi
1 ardei gras rosu
1 cana bors
50g orez
leustean tocat
1 ou

intr-o cratita cu apa se pun la fiert legumele pt ciorba taiate dupa plac.
separat am pus la robot pieptul de pui,ceapa,ciupercutele bine stoarse de apa,condimentele,verdeturile si galbenusurile.am mixat totul si apoi am amestecat cu grisul.se lasa sa se odihneasca compozitia 10-15min.

formam cu mana uda perisoare pe care le punem la fiert in cratita cu legume.

dupa 25min adaugam orezul si cand acesta este fiert turnam si borsul,dam 1-2 clocote.

batem usor oul si-l turnam in ciorba amestecand intr-una cu telul.punem verdeata tocata si e gata!

2 comentarii:

Mona spunea...

Mihaela, imi place ideea de a pune ciuperci in perisoare...am sa te "copiez" cat de curand, cel mai probabil saptamana viitoare,cand voi face din nou o ciorbica...astazi am facut deja o supa de pui cu galusti si avem si pentru maine...

multumesc de idee.
va pup si pe tine si pe fluturas..si in acelasi timp va urez un weekend cat mai placut...

Irina spunea...

Frumoase culori si o reteta foarte buna!