Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 7 noiembrie 2008

schokoladen hörchen/cornulete cu ciocolata



tot din seria repetitii pt craciun,am incercat si aceasta reteta care ne-a placut tare mult.

150g ciocolata topita
200g unt moale,adica lasat cateva ore la temperatura camerei
1ou
125g nuca de kokos
80g zahar brun
285 g faina(am mai pus o lingura ca era cam moale aluatul)

se amesteca toate ingredientele si se lasa coca rezultata la rece 1-2 ore.apoi se modeleaza cornulete:

se coc 10-12 minla 200grade.cand s-au racit se decoreaza cu ciocolata topita,alba in cazul meu.

6 comentarii:

Unknown spunea...

Miha ce bine arata cornuletele :P :P :P
Poate le incerc si eu :)

Pupici

Unknown spunea...

Miha la multi ani de ziua numelui. SA ai o zi superba alturi de famile!

te pup

Ducesa spunea...

Mult noroc, sanatate si numai retete interesante! arata foarte bine cornuletele.LA MULTI ANI!

Laura spunea...

La multi ani, draga Miha! :)
Multa sanatate si fericire!
Cornuletele arata demential!!! :P
...o sa le incerc si eu, cum prind un pic de timp liber ;)

Pupici multi de la noi!

mihaela spunea...

va multumesc din suflet de urari.eu ziua de azi mi-am petrecut-o o parte colindand prin magazine iar apoi am fost la ziua unui baietel drag mie si lui matei care a implinit frumoasa varsta de 1an.

Unknown spunea...

Draga mea le-am facut, sunt suuuper bune :P
Multumesc frumos pt reteta