Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 29 septembrie 2009

paine cu ou pentru sandwich




painea proaspata de casa nu lipseste niciodata din bucataria noastra iar reteta aceasta mi-a placut caci se pastreaza bine si dupa 2 zile. e minunata pentru micul dejun sau pachet.

400g faina alba grau
180ml lapte
2 oua
45g unt

1 lingura zahar

1 cub drojdie proaspata,45g

mac si seminte de in


in laptele caldut se dizolva zaharul si drojdia.se lasa la dospit 20min apoi se adauga ouale,untul topit si racorit si faina.se framanta un aluat mai moale care va dospi cam 80min.pe masa usor unsa cu ulei se imparte in 2 si modeleaza 2 coarde.una se presara cu mac,alta cu seminte de in.se rasucesc si se pun in tava de chec.se lasa sa dospeasca 25-30min si se coc la foc potrivit,185 grade,vreo 40min.


cand s-a racit se scoate din forma si se feliaza:

pofta!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cand ma uit la ce bunatati faci, in special la multimea lor intr-o saptamana, am impresia ca la voi in casa este numai o sarbatoare...cu multi, multi invitati:). Vazandu-te in poze ca nu ai probleme cu silueta ma intreb cum rezisti tentatiei... Sunt cam indiscreta, dar mi-am marturisit macar gandurile!
Te pup si iti doresc spor pe mai departe.

liana morar

mihaela spunea...

liana la noi in casa se gateste aproape zilnic.cred ca numar pe degete zilele in care nu am gatit...iar usa este deschisa mereu prietenilor si intr-adevar ii avem des la masa.

te pup si te mai astept prin bucataria mea.