Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 9 decembrie 2011

spätzle la cuptor cu spanac si creveti




spätzlele sunt galuscute din faina care se pot face acasa sau aici in germania se pot cumpara din orice supermarket.eu de acesta data le-am facut acasa

pt spätzle(galuscute):

-200g faina
-2 oua
-o jumatate lingurita sare
-5 linguri apa minerala

in plus:
-500g spanac congelat
-1 pahar smantana de frisca(250ml)
-2 oua
-150g creveti
-150g mini mozzarella

pt galuscute am mixat ingredientele si apoi cu ajutorul razatoarei de spätzle le-am pus in apa sarata ce fierbea.cand se ridica la suprafata sunt gata.se trec prin jet de apa rece si lasa sa se stoarca.

spanacul de lasa la dezghetat pe hartie de bucatarie.in forma rezistenta la cuptor se aesza galuscutele si spanacul.se bat ouale su smantana si condimente si se toarna pe deasupra.se pun crevetii si mozzarella

presara ceva sare si piper pe deasupra:

si se da tava la cuptor pentru 35min la 180grade.se serveste fierbinte.
sa aveti pofta si un week-end minunat!!!


.

3 comentarii:

Micul spunea...

Am trecut reteta pe lista.Arata demential.
Pupic Fluturasului.

mihaela spunea...

multumesc miculina,abia astept sa-mi spui daca v-a placut!

Ramona Alina spunea...

Gãsim si noi la Aldi, am pregãtit de câteva ori, dar cei mai bine fãcuti am mâncat acasã la soramea ( Germania) sunt yummy:)