Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 25 martie 2010

pizza cu sunca si ciuperci



aseara am fost in oras sa vedem ce am putea scrie pe lista iepurasului...si nu a prea fost timp de gatit pentru cina.avantajul acestei pizza este ca aluatul crestea frumos la frigider in timp ce noi eram la plimbare.iar odata ajunsi acasa l-am intins numaidecat in tava ,am pus peste el ingredientele si la cuptor cu ea!
dar sa nu mai lungesc vorba si sa va arat despre ce este vorba:

pt o pizza mare

-100ml lapte cald
-3 linguri ulei masline
-1 plic drojdie granulata
-250g faina
-1 lingurita sare

-sos:
-150g rosii pasate
-1 catel usturoi
-sare,piper

deasupra:
-150g sunca
-150g cascaval ras
-o cutie ciupercute

aluatul framantat la masina de paine se pune intr-un castron la frigider si se lasa la dospit.al meu a stat cam 4-5 ore:



se intinde apoi pe hartia de copt,asezam in tava si ungem cu sosul de rosii amestecat cu ceva condimente si usturoiul(am pus la blender totul).punem sunculita,ciupercile si cascavalul deasupra:

si dam la cuptor pentru 25min la 200grade,cu ventilatie,ultimele minute lasand numai rezistenta de jos:

si a mers de minune langa un pahar de bere rece!!!

6 comentarii:

Gabriela spunea...

Excelenta pizza eu o mananc si cu ochii,asa de mult i-mi place.brava!ciauo ciauo!!!

Bucatariadincarti spunea...

Aluatul super bun!! Am incercat-o aseara!!

mihaela spunea...

iulia ma bucur mult ca ai incercat reteta.
week-end minunat!

Anonim spunea...

Am incercat aluatul si nu mi-a iesit, nu a avut suficient lichid ca sa se lege coca.Ori a gresit masuratorile ori nu stiu ce s-a intamplat

mihaela spunea...

andreea imi pare rau ca nu a iesit.daca nu s-a legat(poate l-ai framantat cu mana si la masina o fi altfel...nu stiu)puteai pune 3-4 linguri lapte in plus.sau daca e prea lichid mai adaugi ceva faina.sper sa ii mai dai o sansa!

Anonim spunea...

la masina l-am facut si a adunat cata faina a intrat si restul a ramas ca pesmetul pe langa.oricum nu a iesit ca al tau.si apoi am mai pus ulei si lapte dar nu s-a mai amestecat:(.