Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 26 martie 2010

chec cu nuci si ciocolata




nu pot spune ca fac prea des chec.am avut mereu impresia ca este un dulce uscat care mi se lipeste de gat.am descoperit insa pe la prietene retete delicioase de chec,pufoase sicare m-au facut sa imi schimb incet incet parerea.am copiat cateva retete pe care le-am incercat si eu .asta este una dintre ele.

-100g ciocolata
-100g unt
-3 oua
-80g zahar
-50g faina
-125g nuci macinate
-6 linguri lichior ciocolata(se poate inlocui cu lapte)
-1 plic praf de copt

pt inceput topit ciocolata impreuna cu untul.lasam sa se racoreasca.
si asta face parte din colectia mea de retete in care putem toate ingredientele la robotul de bucatarie sau in vasul mixerului,le amestecam 3-4 min si apoi turnam compozitia in tava de chec unsa si pudrata cu faina.

dam la cuptor pentru 45min,la 180grade,lasand ultimele 5 min numai rezistenta de jos.se lasa sa se raceasca si pudreaza cu zahar.eu nu am avut si am folosit nesquik.

5 comentarii:

Bucatareasa Incepatoare spunea...

Arata f bine! Gustos!

Lia spunea...

Esti extraordinar de harnica !

MihaeRa spunea...

Arata grozav!!!! Salivez...:D

pansy spunea...

cred ca e foarte bun checuletul tau !

Sarea in bucate spunea...

2 PREMII PT TINE LA MINE PE BLOG!