Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 30 martie 2011

rulada cu umplutura de nuci


imi plac mai nou ruladele,desi mult timp am evitat sa le incerc. se face relativ simplu,nu necesita prea mult timp la bucatarie si merge de minune la cafeluta de la micul dejun sau chiar si la pachet daca ti-e pofta de ceva dulce.

pt rulada:

-3 oua
-70g zahar
-50g faina
-25g nuci macinate
-1 plic praf de copt

umplutura:
-200g nuci macinate
-60ml lapte
-1 lingura cacao
-100 zahar(sau dupa gust)


pt umplutura nuca macinata,cacao,laptele si zaharul le punem si fierbem la foc mic.se lasa sa se racoreasca.
mixam ingredientele de rulada intr-un castron,turnam in tava mare de aragaz pregatita cu hartie de copt si coacem la 185 grade pentru 25min.rasturnam imediat pe un prosop si indepartam hartia de copt.rulam si lasam sa se raceasca.

rece umplem foaia cu crema si decoram cu ciocolata alba topita.

.

6 comentarii:

yaya6 spunea...

si mie imi plac mult,dar ma feresc sa le fac,a ta arata bine tare,poate incerc si eu

mihaela spunea...

yaya sunt foarte simple de facut.multa vreme si eu am evitat sa incerc ruladele...acum mai am vreo 4 retete pe lista!

mihaela spunea...

bianka te invit la o ultima felie!

mihaela spunea...

iacob ti-am scris mesaj,mailul este salvat la mine la profil!
wee-end placut!

Iasi spunea...

Multumesc mult
L-am pus si eu. Iti doresc toate cele bune.

mihaela spunea...

iasi,la cat mai multi cititori!