Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 24 februarie 2012

foi cu miere si crema de gris




zilele acestea avem prieteni dragi in vizita si pentru ca stiu ca le place prajitura aceasta cu foi de miere am trecut la treaba:

-3 linguri lapte
-100g miere
-70g zahar
-3 linguri ulei
-425g faina
-1 lingurita bicarbonat
-2 galbenusuri

crema:
-500ml lapte
-7 linguri gris
-125g zahar
-200g unt
-1 lingura cacao
-rom

laptele,mierea,zaharul si uleiul se incalzesc pe foc amestecand pina cand se topeste zaharul.se ia la o parte si se lasa sa se racoreasca apoi se pune faina,bicarbonatul si galbenusurile usor batute.cu mainile se amesteca un aluat fin care se imparte in 4 bucati.se coc 4 foi:

pentru crema se pune laptele,zaharul si grisul la fiert,amestecand continuu pina cand compozitia se ingroasa.se lasa sa se raceasca complet.
se mixeaza untul si se adauga cate o lingura din compozitia de gris.la final romul.1/3 din aluat se amesteca cu cacao

se aranjeaza crema intre foi:prima foaia .crema alba,foaia 2 crema cu cacao,foaia 3 ,crema alba si la final ultima foaie.apasam usor si dam la rece pina a doua zi.


se taie si pudreaza cu zahar.
sa aveti pofta si un week-end frumos!!!


.

13 comentarii:

Gabriela spunea...

E prima data cand intri pe blogul tau, retetele are exceptional! Mi-ar placea sa ma abonez la postarile tale prin email, dar nu am gasit butonul de abonare.:) Ma poti ajuta?
Multumesc.

In bucatarie cu Aziz spunea...

Minunat ..aduc eu cafea :)...weekend placut!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Grozav de bune.Te pup!

mihaela spunea...

gabriela deocamdata nu am functia de abonare pe blog.te mai astept insa in bucataria mea!

mihaela spunea...

sigur Aziz dar sa fie neagra :)
pupici!

mihaela spunea...

au iesit delicioase desi mi-au dat batai de cap la intins :))
week-end frumos!

Mihaela Negrescu spunea...

arata super!!! e pe placul meu!!weekend placut!!!

Ramona Alina spunea...

Delicioase:)

Maria spunea...

Foile cu miere sunt nemaipomenit de bune!!!Cu crema de gris nu am stiut ca se poate face dar trebuie sa fie super de gustoasa!!!!!!Pupici:X

mihaela spunea...

week-end placut si tie draga mea!

mihaela spunea...

ramona e buna,o recomand!

mihaela spunea...

maria incearca si crema cu gris,mama o face des si e foarte usoara!

Anonim spunea...

Cate linguri de miere, zahar si faina trebuie folosit la foi?