Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 8 martie 2012

prajiturele dospite cu gem si nuci





prajiturelele acestea va sunt dedicate voua,dragi cititoare ale blogului,azi de ziua noastra a femeii!!!!

aluat:
-aprox 500g faina
-2 galbenusuri
-170ml lapte
-100g untura/unt
-1 plic drojdie granulata
-2 linguri miere
-1 varf cutit sare

in plus
-un borcan mic gem de prune
-100g nuci macinate

aluatul l-am framantat la masina de paine,la prg de framantare si dospire.am intins apoi pe masa usor infainata o foaie dreptunghiulara si am pus umplutura de gem amestecat cu nuci:


am rulat si am taiat triunghiuri:


pe care le-am asezat in tava pregatita cu hartie de copt,cu distanta intre ele.cu coada unei linguri de lemn am apasat usor mijlocul:

le-am mai lasat 15min la odihnit



si le-am copt la 180grade,cu ventilatie:


sa aveti pofta si o zi cu soare!!!!!




.

13 comentarii:

In bucatarie cu Aziz spunea...

Grozave!!!o zi minunata iti doresc!!

Emi UK spunea...

Wow, asa da, cadou de 8 Martie :), Mihaela. La multi ani si tie.
Sa ma astept la Sfintisori maine pe blog ? :)

mihaela spunea...

multumesc aziz!pupici

mihaela spunea...

multumesc emi!
reteta de mucenici am deja pe blog:
http://mihaela-bunatati-din-bucataria-mea.blogspot.com/2011/03/mucenici-moldovenesti.html

varianta dospita, ca din cei zemosi nu ne plac si nu voi face.daca si maine va aparea o reteta nou....inca nu m-am hotarat,noaptea e un sfetnic bun!

te pup!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Foarte bune si frumoase.Pup!

Alexandrina spunea...

La multi ani, o primavara frumoasa!

Anonim spunea...

Multumesc,primesc cu drag cadoul.La multi ani iti doresc de 8 martie.Elena

Mihaela D. spunea...

Arata grozav!La multi ani,Miha!Sa ai o primavara cat mai frumoasa!!

mihaela spunea...

si noi te pupam Dia!

mihaela spunea...

multumesc alexandrina!

mihaela spunea...

te pup elena!

mihaela spunea...

multumesc miha!te pup

Ioana V. spunea...

Foarte bune!