Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 14 iulie 2011

Berchtesgadener Land -2-





continuam povestea vacantei noastre.dimineata s-a aratat destul de innorata:




si am decis spontan sa facem o vizita la Salzbergwerk in Berchtesgaden.


pe tot parcursul vizitei in mina de sare fotografierea este interzisa. aici insa va puteti arunca un ochi pe pagina lor web sa vedeti despre ce este vorba.temp in mina este scazuta,in jur de 12grade,asa ca veti primi o salopeta de protectie inainte de urcarea in trenulet.
in mina ne-au facut 3 foto pe care apoi,l-a iesire le poti lua acasa.

si aici puteti vedea cateva panorame din mina.

am urcat apoi la Kehlsteinhaus( Eagles Nest ),pe munte la 1834m.
constructia cabanei si a strazii pina sus pe munte a durat 13 luni si a fost un cadou pentru a 50 aniversare a lui Hitler.

din parcarea special amenajata penduleaza regulat autobuze pina sus pe munte si inpoi.din statie se merge printr-un tunem lung de 124m apoi cu liftul pina sus la cabana



cabana acum transformata in restaurant se poate vizita .un ghid a explicat la fata locului transformarea acestui munte si cum s-a nascut Kehlsteinhaus( Eagles Nest),







la intoarcerea,pina in statia de autobuz am hotarat sa coboram muntele pe jos:



apoi am luat iar atobuzul:





urmeaza o noua zi.



.

Un comentariu:

Anonim spunea...

mi-ai facut pofta de vacanta!