Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 22 septembrie 2011

cornuri cu nutella




azi la gradinita este zi libera si matei are 2 prieteni in vizita dupa amiaza.pt cei 3 muschetari,toti amatori de nutella,am facut aceste cornuri simple dar delicioase!

aluat:
-600g faina
-1 plic drojdie granulata
-3 oua
-150g unt moale
-1 plic coaja rasa lamaie,finesse dr oetker
-100g zahar
-150ml lapte

in plus:
-nutella
-1 galbenus
-2 linguri smantana lichida
-crocant

pt aluat am pus ingredientele in cuva masinii de paine si am lasat-o sa-si faca treaba,pe prg de aluat.cand a crescut bine,am impartit aluatul in bucati din care am intins cate o foaie (de marimea unei farfurii intinse) pe care am taiat-o in 4 si am pus umplutura :

rulam si punem cornurile la distanta intre ele,in tava tapetata cu hartie de copt:

le lasam sa dospeasca inca 20min,ungem cu galbenusul amestecat cu smantana si presaram crocantul(optional):

coacem la 180grade,cu ventilatie pentru 20min.
si cu o bucata m-am rasfatat si eu la cafea!


.

6 comentarii:

TeoBucatar spunea...

Un mic dejun deliciooos!O sa-ti fur aluatul ca tare bine au iesit!Pupici!
Cred ca i-au placut mult fluturasului:)

sarah spunea...

cred ca-s delicioase cu laptica...dar si cu cafea.arata tare bine.pupicei

yaya6 spunea...

super delicioase!!

mihaela spunea...

da da au devorat baietii cate 2 desi sunt relativ mari.

mihaela spunea...

sunt bune si a doua zi,ca am salvat cateva si pentru azi la micul dejun!

mihaela spunea...

multumesc yaya!