Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 10 octombrie 2011

franzela cu seminte si faina secara





la inceput de saptamana si pe o vreme urata si ploioasa va invit la o paine calda!

-300ml apa calda
-50g faina secara
-450g faina alba
-1 cub drojdie
-15g zahar
-25g unt
-50g seminte
-1 lingurita sare

aluatul l-am framantat si dospit in masina de paine,prg de teig(aluat) care la mine este de 90min.am scos apoi aluatul pe masa infainata si i-am dat forma din imagine,am facut cateva crestaturi cu un cutit ascutit si l-am mai lasat la dospit 20min.


am copt painea la 200grade,cu ventilatie vreo 30-35min,ultimele min cu rezistenta de jos.


se lasa sa se raceasca si se taie.


.

12 comentarii:

Anonim spunea...

si noi facem paine acasa.o sa incerc reteta ta!
diana

perlla spunea...

Foarte faina.
Cred ca s-a imprastiat asa un miros grozav in bucataria ta.... ;) sunt topita dupa mirosul de paine calda ;)

DiaMar bucataria galbena spunea...

Pai daca ne inviti ,sigur ca venim.Asa o bunatate nu se refuza.Pupici!

TeoBucatar spunea...

Foarte sanatoasa in primul rand!Sincer eu prea ma bag la chestii dospite:)Pupici!

mihaela spunea...

diana abia astept sa-mi spui cum a iesit!

mihaela spunea...

perlla paine de casa e cea mai buna iar in bucatarie miroase imbietor,asa cum era odata in bucataria bunicilor!

mihaela spunea...

pupici si tie Dia!

mihaela spunea...

teo si eu acum ceva vreme cand vedeam aluat dospit treceam mai departe....dar acum m-as juca toata ziua cu el!

Gratiela spunea...

Buna o masina d'asta de paine. De cand tot imi spun sa investesc si eu in una!

mihaela spunea...

gratiela eu sunt deja la a doua si daca maine s-ar strica m-as duce imediat sa iau alta.sunt o minune la casa omului!

sarah spunea...

desi nu fac paine ador mirosul de paine calda de casa.pupici

mihaela spunea...

foarte multa paine nu mancam ,fac numai o data pe saptamana si miroase in casa divin!