Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 9 octombrie 2011

mini pizza cu salam




reteta este nu este una speciala dar matei a tinut sa munceasca el de la intinsul aluatului pina cand am pus tava in cuptor(aici oricum nu mai ajunge caci il am la inaltime) si de aceea i-am promis ca voi pune reteta pe blog:

aluat:
-15g drojdie proaspata
-1 lingurita zahar
-350g faina
-3 linguri ulei masline
-100ml apa calda

deasupra:
-sos de rosii
-1 catel usturoi
-ceva verdeata
-salam
-cascaval
-masline

aluatul l-am framantat la masina de paine si apoi l-am lasat la dospit.l-am impartit in mai multe bucatele pe care juniorul le-a intins cu sucitorul:

apoi a taiat cercuri:

pe care le-am asezat impreuna pe hartie de copt.
sosul de rosii l-am mixat cu usturoi,sare,piper,verdeata si am uns bucatile de aluat.
deasupra a pus salam sau ciuperci si masline si a presarat cascaval razuit:

am copt la 200 grade pentru 12-15min.
si a fost cea mai buna pizza mancata vreodata!!!!

4 comentarii:

Alexandrina spunea...

Felicitari juniorului! O sa fac si eu niste mini pizza, mi-a facut pofta.

Lia spunea...

Cu asa un ajutor nu ma mir ca a iesit cea mai buna pizza . :)

mihaela spunea...

multumim alexandrina! el e ajutorul meu,ii place sa mestece prin castroane inca de cand era bebelic!

mihaela spunea...

la cata munca a depus e normal ca i s-a parut un deliciu!