Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 3 noiembrie 2011

briose cu banane si nutella


ca de obicei cumpar prea multe banane si ma trezesc ca incep sa apara pe ele pete negre si toata lumea le da la o parte.de data aceasta le-am folosit la aceste briose pufoase:

pt 12buc:

-2 oua
-150g zahar(merge si mai putin)
-100ml ulei
-3 linguri iaurt
-200g faina
-1 plic praf copt
-2 banane micute
-70g nutella

ouale le-am mixat cu zaharul(data viitoare pun numai 100g),uleiul si iaurtul.am pus bananele taiate bucati,nutella,faina si praful de copt si am mixat inca 3-4min.in forma pregatite cu hartiute am pus compozitia si am dat la cuptorul preincalzit la 185grade,cu ventilatie pentru 25min.

cand au trecut testul scobitorii sunt gata.se lasa sa se racoreasca si se scot din forma.

8 comentarii:

Fancy Cake spunea...

Forte gustoase! Si imi plac hartiutele:-)

In bucatarie cu Aziz spunea...

Am venit cu cafeluta calda :)mmm delicioase!!o seara frumoasa!!

mihaela spunea...

fancy ´hartiutele le-am luat din DM,reduse ca deja a trecut primavara:))

mihaela spunea...

bune bune langa o cafeluta sau langa laptic!

Unknown spunea...

arata super briosele, dar hartiutele m-au bagat in boala :))

Ioana V. spunea...

foarte bune!

mihaela spunea...

andreea hartiutele le-am luat din DM!

mihaela spunea...

multumesc alinutzika!